Student 2009

2009-06-10 / 01:35:46
Så är ännu en dag till ända. Även denna spenderad hos MorsFars.. Idag har vi blivit helt klara med köket... För nu iaf.
Vi hann bara sätta tillbaka skåpen och göra fint innan vi diskuterar om det inte hade gått att bara byta bänkskivorna i köket. Ett mörkare trä skulle inte alls vara så dumt fast de behåller de äldre luckorna/skåpen som är lite mörkbruna... Yepp så var farsan igång.. - Ja men, det kan ju väl inte vara sååå dyrt.. plockade fram tumstocken å gick sen till datorn..
Så det skulle inte alls förvåna mig om det är bytt skivor redan till Fredag!
 Då min far kommer på nå får man vara snabb för att hänga med :P
 Och han som skulle pusta ut å vila då köket var "klart"...

Hela kvällen har jag spenderat med min brors studentskylt.
Det var ett Helvete rent ut... Jag är verkligen Inte den som målar och kommer på fina detaljer Men peppar peppar det blev nog ändå ganska bra tillslut.
Enda tråkiga var att jag inte upptäckte bläcket på min hand och drog svarta ränder det sista jag gjorde..
 Enkelt löst... Han fick en Stooor röd ballong ditritad:P Hahaha....
Inte läcker för fem öre.. men va fan. Vem bryr sig egentligen om skylten!?!?
I did my Best.. It´s all I can do... Å för att vara jag är jag goode imponerad;P

Har ju även hållit kvar min motivation inför "träning"
När klockan närmade sig 22.00 så drog jag å Leia ut på en till tur med farsans racerbike :P Inga intervaller denna dag utan bara en lugn tur runt Brinschla...
 Var riktigt härligt så dessa turer ska jag hålla fast vid tror jag, ska bara få dit en till cykel så jag kan dra med morsan på nån Lugn sväng ;P
Nu ska det hårdtränas inför bröllopet som hägrar för kusinen.. Vi ska in i klänningarna!
Bara börja trampa....


/// I
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: