Magsjuka..mmysigt^^

2010-03-19 / 22:43:40
Igår så kom leia å älsklingen hem.. eller.. vi fick fara till lule å hämta hem dom men hemma är dom äntligen=)

Så idag har vi varit på stan en sväng jag å hundarna för å trötta ut lillan å samtidigt ge henne lite miljöträning!
Gick huur bra som helst! Denna underbara lilla gangster gör mig så stolt=)
Dock tog det på krafterna för en själv då man har nått jäkla magsjukevirus i kroppen.. så vi tog en liten vilopaus i bilen innan vi for hem. Jobbiga med å va sjuk.. hundarna behöver fortfarande motion å spec Betty!
Men nu har vi bara legat i soffan hela em/kvällen.. morgonrock på å nerkrupen under täcket.. suveränt om det inte vart för att man kallsvettas^^

Är så himla kul å se vilken skillnad det blev på Betty medans Leia var borta.. hon är mer angelägen om mig nu även om Leia är med ute!
Nä.. nu börjar mina krafter ta slut för tillfället!

Trevlig Helg från oss!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: