Solsken!

2010-03-25 / 15:21:12
Igår lämnade jag Leia till vår förhoppningsvis nya dagmatte=) Hon fick spendera fm på fåröbanan i strålande sol!
Tydligen gick det väldigt bra för hon fick följa med Ewa (dagmatte) hem sen också! Så jag å betty fick hela fm till å träna å slappa i soffan=)
Hämtade upp Leia å det verkar som att vi kommer försöka mer för det hade tydligen gått bra! Så Leia ska få umgås lite mer med Ewa å hennes vääldigt intressanta lurvekaniner nästa vecka!
*hoppas hoppas* Tror vi hittat den perfekta dagmatten!=)

Em spenderade vi sittandes i solen medans hundarna fick springa som dom ville!
börjar känna mig lite bättre nu men det går i omgångar.. pratat med VC å hon tror det är pga. stress jag mått så dåligt! Ingen risk för magsjukesmittning iaf=) Så nu är det bara till å fundera hur man ska lösa detta..
Utan att planera ska jag ändå "planera" saker så jag rör mig å tar det lugnt under fritiden.. men detta med planering gör mig stressad.. Ond cirkel!?!?:P
Nu ska jag iaf försöka få bort dom små dammråttorna som bosatt sig här i veckan:P

Sen bjuds det på våfflor hos mamma=) Är tydligen våffeldagen idag!










Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: