En dag i solen!

2010-03-21 / 15:32:50
Precis kommit in efter en dag i solen.. Tog bilen till skogen sen placerade jag mig på filten fick hundarna roa sig själva i snön=) Vill verkligen ha en systemkamera nu.. är ju så hilma roligt å ta kort!
Men tack vare solen idag så blev det rätt skapliga bilder med min knaskamera ändå=)
Tyvär hann jag aldrig fånga Betty på kort Innan hon dykt ner med skallen i snödrivorna:P





Kanske Världens roligaste syn... Betty ger Benet!!!;)




Spanar in nånting.. Älgar kanske!??




Underbar men jobbig dag.. nu blir det soffan å mysa med trötta hundar=)

Betty har redan tagit initiativet!=)





Söta underbara lilla Betty!
Kommentarer!
Postat av: Monica

Så snygg bloggen har blivit!! :D Vem har gjort designen?

Härliga bilder förresten! Hon växer så det knakar lilla bettan ;)

Kommenterat - 2010-03-21 / 20:37:54  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: