Onsdag fm

2010-03-24 / 10:46:53
Då har man precis lämnat av Leia vid fåröbanan för en härlig förmiddag med nya dagmatten!
Tror det kommer gå super bra.. promenerade iväg så fint vid hennes sida,  inte ägnade hon då mig en tanke inte^^
Strålande sol är det ute också.. ger en verkligen energi!

Så nu är det bara jag å lillan tills efter lunch!
Ska vila ett tag å sen ska vi träna lite jag å lillan.. Är alldeles för slapp i träningen just nu! Fy mig!!!

Funderar över om jag skulle ha ställt ut henne i maj.. blir mest för socialträningen men iaf.. får hon ju se vad det är för nå, lär ju komma en hel del utställningar senare så!=)

Nä.. frukost i soffan å sen träna med lillan var det!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: