Städdag..

2010-03-20 / 21:53:10
städdag idag.. dock varit ett heldags projekt.. man pallar 10 min innan man måste dö i soffan ett tag!
men det har iaf blivit dammtorkat å halvskurat, inte så mycket ork men blev betydligt finare nu iaf=)
For å hämtade en pizza till middan då jag inte riktigt kände för å stå vid spisen å älskling.. ja det är väl inte hans favoritgrej helt enkelt:P
Resan dit var väl inte den roligaste, måste vara så det känns å bli åksjuk.. hujja! Magen vill bara vända sig in å ut kändes det som..

Gillar inte riktigt detta.. man mår dåligt å kallsvettas å orkar typ 10 meter innan man faller ihop.. men samtidigt är man pigg.. när är man nog sjuk för att inte fara till jobbet!?!?!
Jag är ju den som pallar jobb fast jag sitter i feber.. men att må dåligt på jobbet å vara rädd för att springa å spy är väl ingen höjdare! Så därför hållit mig hemma.. men försöker bli klok på om jag ska vara hemma imorgon också eller om man ska pallra sig dit!
Då man väl mår dåligt vill jag bara avlida men sen kan det går en timma då man mår prima..

Hmm.. ja de må låta som att jag kanske har en bulle i ugnen men så är Inte fallet!!!:P
Bara nått jävligt konstigt virus(?) Tommy har även han börjat känna sig konstig nu.. inte kul..

Nu har älsklingen slått igång en film.. så ska krypa ner å vara lite social!

Ett stort Grattis skickar vi iväg till vår underbara uppfödare å hennes fina Azita som idag blev BIR!:D
Massa grattiskramar från oss i Pite!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: