Otroligt... I know

2009-06-09 / 01:38:01
Har spenderat dagen hos mami & Papi, riktigt härligt att vara hemma en stund.
MorsFars har tapetserat köket, var verkligen på tiden. Tror det blir jätte bra, så imorgon ska jag å mamma in å kolla nya gardiner. Själv har jag spenderat dagen med att klippa gräset under tiden dom var duktiga i köket.

Har även överträffat mig själv idag:P Var så härligt ute under kvällen så jag passade på att bada Leia och när hon torkat for vi ut på en cykeltur med intervallträning.. de ni. Dom som känner mig skulle nog tappa hakan, hör verkligen inte till vanligheten.
Leia var iaf taggad, hon är så rolig att träna med, direkt med på noterna då vi rullade ut från gården.
 Fick kämpa för att hinna med henne under det snabbare tempot.. :P
Nu är hon iaf ordentligt trött och ligger däckad i soffan sen vi kom hem för några timmar sen..

Nu ska jag se klart Medium.. imorgon morsfars igen, får se om jag är lika duktig och tar en tur om kvällen blir fin..


/// I
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: