Buffé av speciell smak...

2009-06-10 / 18:24:18
Jag gjorde en äcklig upptäckt idag.. som säkert alla andra redan visste ^^
Klart man varit på Brevika med sopor men man har ju alltid stannat på lastrampen, aldrig att jag fortsatt längs vägen.. Säger bara det.. Fyyy Fan!!!
Berg av sopor tornades upp framför oss då vi passerat vanliga sopstationen, kändes som att vi skickats till nått annat land.
Klart våra sopor måste dumpas någerst men... Okej, (This can be one of my blond moments) trodde inte att det skulle se ut så där..  Äckligt värre..
 vågade knappt kliva ur bilen... Måsarna lär väl attackera oss för att vi trampar i deras Buffé ^^

 
Precis kommit hem från stan, försöker hitta mig nå fina byxor men det går inte... letat å letat men icket.
Vill ha svarta jeans som slutar under knäna.. kan de heta Capri??
 Beställde från halens ett par riktigt snygga i min storlek men vete fan om de var felmärkta.. De var alldeles för stora och då var det ändå stretch, har för mig att såna brukar vara små i storleken... Menmen.. 
Får det bli ut å leta på stan ist.. Någerst måste de ju finnas... Eller..?!?
Kom mig iaf hem med ett par skor.. ^^
 Har inte bestämt mig än om dom får stanna.. ska funderar lite...


/// I
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: