bloggtorka

2009-11-25 / 22:29:19
Inte haft så mycket att skriva på ett tag nu.. känner mig lite orklös just nu. Detta eviga mörker och pissväder! Gör en inte nå piggare direkt!

har iaf varit ut med Therese på grisan idag, tog med selen å dunken så idag har dom fått kämpa! Dragit nästan hela svängen.. Tror dock det är dags att fylla på den lite, märks knappt att hon har nå baki sig.. Men idag var det nog lagomt då hon fick dra en längre bit plus lite backar!
Tog lös hon då jag trodde vi närmade oss slutet av slingan.. Stooor Tabbe!!!
Var en bra bit kvar.. betydligt längre än jag trodde:P
Så jag är lite mör i mina ben idag.. drog selen över axlarna också tog jag dunken baki, Blir lite rädd för min så otroligt dåliga kondis!!!
Menmen.. kan ju bara bli bättre;P
Tanken är väl att vi ska orka runt fåröbanan till vintern=)
Måste bara inhandla en spark först!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: