Fredagsmys=)

2009-11-06 / 22:40:51
Sitter å väntar på älsk som är chaffis ikväll... Haft världens mysmiddag sen vart ut med lillan som fått jobba i selen lite å nu är det popcorn å film för hela slanten=)
har ju sett idol ikväll.. alltså jag är sååå otroligt less på Rabih, att han inte kan åka ut.. Nog tusan trodde jag han skulle åka före Erika, hon har ju en pipa som heter duga! Han kan ju fasen bara en sak.. samma visa gång efter gång.. nu e jag less!
Erik gav mig rysningar ikväll!!! Love his style=)

Blev alldeles för tungt för lillan förra gången vi drog så idag har hon fått dra en dunk med sand bara för att känna lite tyngd, gick hur bra som helst=) Övade lite smått på att få henne att gå fram även om jag är baki henne, var lite kämpigt för henne då hon vanligtvis ska komma till sidan då jag stannar men det funkade ganska bra efter några gånger, såå lättlärd! Stanna, sakta och Hepphepp (öka:P) kan hon redan så nu ska vi försöka lära in höger och vänster igen... inte använt det på nått år så det blir att börja om.
Snorblöta av allt slask var man men värmen höll vi då problemfritt=)
ska fortsätta med dragandet nu och öva lite höger vänster inne. Vill kunna dra lite med hon i vinter framför spark och skider.. bor ju så underbart nu med vattnet 200meter bort och ännu finare är ju att dom varje år drar upp isbanor där på nån mil=) Skidspår, isbana för spark och promenadbit.. helt perfekt!
Så nu ska kondisen igång;P

Nu är vi iaf klara för ikväll.. Ska krypa upp i soffan å mysa med lillan som är så otroligt goo.. helst hade hon nog velat krypa innanför skinnet om det gått, Världens mysigaste hund!=)

Världens finaste!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: