Jag ser det snöar...

2009-11-07 / 17:11:02
Äntligen snö som ligger kvar! lite slask på vägarna men helt klart på bättringsvägen nu:D
leia blev helt tokig då hon insåg att det var snöö, älskar snö å vatten.. Finns det nå roligare än å jaga snöbollar!?!;P


Varit en sväng på stan idag med Johanna, myst med lite fika och surrat en hel del.. hittade även lite gardiner och en jättefin skylt på fot där det står LOVE. Så nu ska det pysslas i lägenheten i kväll. Även inhandlat lite snarra till ikväll, måste ju få mysa framför tvn nu då sötnosen är ute å har kul.
Får se om han märker nå då han kommer hem=)

Sen är det väl denna helg jag har till å mysa för mig själv.. Nästa helg är det ju Älsklingens födelsedag och ist för att dra ut å supa så har han bett om att få dra hit nå polare för att spela (läs Nörda) dator. Så jag ska nog försöka fly fältet... huvva.. 8 killar med datorer i våran lilla lägenhet, kommer bli varmt... Mycket vaaarmt!

Nää.. om man skulle få nånting gjort.. kastar in en bild på lillan=)






Sötnosen min i vintertider...
Kommentarer!
Postat av: Ella

Vilken söt tjej =)



Måste bara kolla, är du samma Ida som kommenterat min blogg ett par gånger innan? Som inte haft bloggadress tidigare?



Ha en nice kväll!

Kommenterat - 2009-11-07 / 18:21:30  | URL - http://ellapuma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: