Lycka!

2009-11-13 / 14:35:55
Äntligen tagit mig upp! 1.5h senare än planerat men helt okej:P
Sista kvällen för veckan avklarad.. helt värdelös! Morgonen kändes som alla idioters morgon... 
Det som kunde gå fel Gick fel...
Men vid avbytning så fick jag smset som gjorde min dag helt underbar igen... Valpar!!!
Tiken har fött 3 tikar & 2 hanar.. Lycka! Allt var väl med dom alla, underbart att höra. Så nu är det på riktigt känns det som, valparna är födda.. bara börja fundera ut detta med namnet, köpa saker (det roligaste som finns) och valet av valp.. tur jag har uppfödarn en jätte go en=) vet precis vad jag är ute efter så det kommer bli jätte bra!
Längtar halvt ihjäl mig!
Nä nu ska jag pallra mig bort från datorn så jag hinner göra nå idag. Måste handla inför kvällen i svensbyn, lovat att bjuda mami på middag! kommer bli jätte mysigt=)
också ska vi mysa med snask framför idol sen... mmm ;)
leia följer självklart med=)

// Ida
Kommentarer!
Postat av: Monica

Åååh!! Har dom äntligen kommit! :D Vad spännande det ska bli när du kommer hem med lillbebisen!! :)



Jo, Diesel's öra vill inte riktigt läka, men såret går som sönder när han blir till sig för då skakar han så mkt på huvudet.

Men nån dag ska det väl läka riktigt hoppas jag :)

Kommenterat - 2009-11-14 / 12:00:41  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: