Måndag igen..

2009-11-16 / 02:00:57
klockan har blivit efter tolv.. så var även denna helg över!
Lördagen blev det in på stan en snabbis med mamma för att hitta en present till älsklingen som fyllde år igår!
Och eftersom han tydligen hittat hit kan jag ju inte nämna vad det blev:P

Sen vidare till lule för Sushi! Sååå otroligt gott!=) Blir fler vändor helt klart!
Hem igen, släppa hundarna i långnäs så de skulle få springa av sig lite innan kvällens party..
Kom hem och fick bana mig väg till sovrummet genom en djungel av datorer, sladdar och pojkar.. doften var Inte den fräschaste jag varit med om direkt:P Blir ganska varmt i en lägenhet med typ 10 datorer i samma rum ^^
Hitta nå kläder sen iväg på festen! Blev riktigt trevligt hela kvällen.. slappade å gjorde oss i ordning hos therese sen röjjde vi dansgolvet på kalles;P
Å vilka höll ut längst...!?!? Ja inte var det dom som i kör vrålade single ladies inte.. Jag å therese röjjde kvällen lång på dansgolvet;) Tusen tack för en trevlig kväll alla!=)
Kom hem å rasade i säng direkt.. tur man kan sova genom en bombattack för killarna levde ju inte om lite då man kom hem.. sov som en stock iaf!

Upp imorse, gratta älsklingen som blev ett år äldre å sen iväg till hundträffen, blev inte så mycke gjort, hade ingen energi idag.. lite slut efter kvällen tror jag...
Lagat mat åt älskling å våra två halvt om halvt inneboende som var så snälla å hjälpa oss röjja efter pojkarnas nördande! Tacogratäng! Yummie... å allt käkades upp.. Bra betyg till mig!;)
Var väl hela helgen tror jag... ikväll har vi bara slöat i soffan, tommy har sovit i knät halva kvällen medans jag såg tv!
Han vaknade till lite för typ 3timmar sen, så nu är han ju pigg och begärt popcorn! ja va gör man inte för födelsebarnet=) Ska gå å göra han sällskap framför tvn nu, behöver ändå vända dygnet då jag börjar jobba tisdag!

/// I
Kommentarer!
Postat av: Monica

Grattis till Tommy i efterskott :)



Synd att jag inte gick ut nåt i lördags, då hade jag ju givetvis joinat er på dansgolvet ;)

Kommenterat - 2009-11-16 / 20:17:42  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: