matlåda.. Nej tack...

2009-11-18 / 19:27:21
Maten vart inte den godaste men den gick ner iaf... Då tommy inte vill ha nån matlåda är det dåligt^^
Bättre lycka nästa gång:P Tur jag kan laga annan mat iaf=)
Har inte hört nå från den där siaren än heller... börjar ju fundera om han ens tänkt ringa tillbaka..
Vet inte hur sånt där funkar.. kan dom börja på en gång eller måste man rensa skallen innan.. Kanske han haft mycket att tänka på så han måste släppa allt innan han kan göra såna saker.. jaaa I vejt it..

Nu måste jag ju försvara mig här för denna lilla puttiga människa som snackar masa "skiiiiit" om mig!! Är bevisat genom facebooks test how evil are you att hon har 50% elakhet i sig.. å det vet väl alla att facebook är lag!!!:P

Min så kallade crush på idolerik är ungefär Hälften så stor som denna människas egen crush på den spökjagande Ryan i Paranormal state!!!:P
Är ju bara så att Erik helt enkelt Rockade under detta uppträdande..
Det är väl så en bra artist ska göra.. få folk att känna sig träffade!! Ahaa.. eller!??! Mm.. jag har såå rätt!!!

Så.. Min crush på erik är kanske Hälften så stor som din (C)s crush på Ryan..
Jag ser en artist.. ni är avis på den tjej Ryan Kanske har... Hahahaha
Ägd!!!

Oh... I think... It can be a.... Blogwaaaar!!!!

Kan vara så att jag är lite övertrött.... kaanske...
Kommentarer!
Postat av: Cajsa

MOTHERFUCKER!!! one two three I declare a blogwar!!!

Kommenterat - 2009-11-19 / 02:48:41  | URL - http://cajsabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: