När drömmen hinner ikapp...

2009-11-22 / 06:36:51
Kom på att jag hade en super äcklig dröm för nån dag sen.. eller var det denna natt?!?!
Ja jag kommer inte ihåg.. de flyter ihop..

Kom inte ihåg drömmen då jag vaknade, hade bara en äcklig känsla över nånting...
Var då jag tog fram Oboy burken som jag fick världens Flashback! Vände mig om å stirrade på tommy med skräck i blicken.. Han såg ganska fundersam ut vilket kanske inte var så konstigt med tanke på min äcklade uppsyn och uttrycksfulla Usch!
Framför mig blixtrar bilder över att jag äter nånting och uppfattar små svarta prickar... Börjar gräva med en sked och ut Väller det maskar å flugor å andra äckliga larver.... Fyyyyy fan!
Det var riktigt äckligt!!! Hur tusan börjar man drömma om sånt?? Drömtydare någon??;P



mm.. mumsigt va!;P


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: