New Moon

2009-11-23 / 03:32:15
Doften av vitlök och musslor hänger fortfarande i luften här hemma.. luktar så otrooligt gott.. Vill bara käka mer!!=)
Ska aldeles strax gå å krypa ner...

Har ju sett New Moon ikväll... Kan inte riktigt säga att jag fastnat i Jacob träsket som vissa andra!!;P
Filmen var ändå riktigt bra å Fine han har en kropp att dö för;)
Men den är ju fortfarande så där förbaskat Pinsam under halva filmen..jobbigt jobbigt.. Jag hade iaf ted att skratta med.. han var något mer kontaktbar än de som satt med hinkar under hakan för att samla upp allt dreggel:P
Men självklart vill jag se den igen! Tror även den är lite bättre andra gången.. då kan man ju hänga med ist för att Ahaaa... å men va fan.. varför gör dom såå men.. men.. Sen får man Igen det där Ahaaa.. Därför!!=)
Helt klart värd å se på bio!

Leia har ju också fått komma ut ordentligt idag.. Äntligen säger nog hon.. ^^
Följde med therese runt grisan tidigare, trevligt som vanligt=) Förutom då man höll på å slå sig halvt fördärvat på isfläckarna som fanns i tex... Backarna!!! Menmen.. vi överlevde ju;)
Sen har hon ju fått ha Mira hos sig medans vi var på bio.. dom har nog legat å myst i bädden hennes=)


Nu kallar sängen på mig...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: