Sista natten ikväll!!!

2009-11-21 / 06:57:12
Näst sista natten avklarad.. Imorgon sista! Sköööönt=)
Sen blir det upp. mest troligt baka cirkustårta till andra paret svärföräldrar som kommer för att gratta karln i efterskott.. sen.... Sen blir det vitlöksmusslor för hela slanten!!!=)
Också självklart New Moon!!!!

Men nu ska jag försöka få iväg en beställning med en kompis som skulle besöka IKEA får vi se om det vill sig väl så kanske vi får upp våra hyllor i köket tillslut...
Nu ska jag ta å göra mig lite frukost, rastning av lillan avklarad så jag kan njuta av mina mackor i lugn å ro..
Franska med ost och aromat.. en minut i micron och Tadaaa... Muuums!!!
Synd bara att karln Hatar lukten av denna underbara macka.. Iofs så får han helt enkelt gilla läget:P

nää... nu skriker magen=)
Kommentarer!
Postat av: Therese

inte visste jag hade du hade börjat blogga igen=) fan va roligt!!!

Men hör av dig till veckan om vi skulle hitta på nåt=))

Kommenterat - 2009-11-21 / 13:15:46  | URL - http://thereseohlund.blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: