Sovmorgon!?!

2009-11-12 / 18:56:16
Kom hem och tänkte att nu ska jag vara duktig idag, ställde väckarn på 13:30 för att hinna röjja lite här hemma och fixa käk.. Gick inte som planerat.. Tror jag vaknade kring 15:00 av att Tommy ringde och väckte mig, tänkte kliva upp men innan jag hann röra mig hade jag slocknat igen.. Vaknade till där kring 16:20 av sms och insåg att jag skulle vara i öjebyn om 15 min:P
Bara kasta sig upp å bege sig mot bilen!

Sen for vi med Therese, Ida, Veronica, Cornet och självklart alla hundarna till Öjebyn för lite dragning.
Lät Leia springa lös och lånade ut min sele till Ida, den funkar lite bättre än en vanlig sele med knäppning på ryggen..
Sen har vi varit ute i drygt en timma med hundarna, var riktigt skönt å få komma ut å vakna till liv!
Passade på å hämta upp världens godaste käk... Oxfilerulle.. Yummiee!!
Så nu är jag proppmätt! Ska försöka ta tag i lite städning nu innan det är dax för sista natten för denna vecka!

Imorgon blir det fredagsmys i Svensbyn med mamma=)
Lördag Sushi i lule och party med brudarna och söndag ska jag ligga i sängen Heeela dagen har jag tänkt..
Kommer bli en lugn helg... Mys!

Nä... nu, Städning!
Kommentarer!
Postat av: Monica

Låter som en rolig helg du har framför dig :) Har Leia börjat löpa än? Eller finns det hopp för lite hundbus innan det är dags? :)

Ha det bäst vännen min!

Kram!!

Kommenterat - 2009-11-12 / 22:28:59  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

Det tror jag med! :)



Gissade det. Men då tar vi en promm när hon har blött färdigt. :)

haha.. :P Hon får bo på balkongen så tapeterna klarar sig ;) Själv har vi blodstänk tamejfan överallt. Senast idag så har jag skurat garderoberna, tapeten och sängramen på min sida där Diesel brukar sova. Han skakar ju på öronen så det stänker.. Dessa hundar :P

Kommenterat - 2009-11-13 / 00:07:25  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: