Spänning i vardan..

2009-11-18 / 07:20:51
Så var det morgon och sovstund än en gång.. gått riktigt bra på jobbet, allt har flytit på som det ska så vi har fått en lugn natt!
Varit ut med lillan så hon fått göra från sig och fått morgonkäk. Så nu ska jag ta mig nå i magen innan jag kryper till kojs..

Väntar spännande samtal idag, eller inte jag. min andra hälft:P
Har nämligen tappat bort en värdefull nyckelknippa och vi har vänt ut å in på lägenheten känns det som.. Men den finns ta mig tusan Ingerst!!
Så nu har söt helt själv gått till det sista han skulle fundera på... Han har ringt en siare.. han ska nu försöka få fram vart vår knippa ligger å guida över telefon senare idag:P Kan bli intressant...
Kommer uppdatera om hur detta går senare!!

Tommy tror verkligen Inte på sånt här i vanliga fall.. men ibland måste man tänja gränserna lite;)

Så... To be continued.... ;)
Kommentarer!
Postat av: Monica

Åh! Spännande!! :D

Kommenterat - 2009-11-18 / 11:36:58  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: