still waiting....

2009-11-18 / 16:34:19
Klivit upp för ett litet tag sen... Siaren har tydligen inte hört av sig.. säkert bluff allt ihop. men vi väntar å ser..

Ska väl knata ut med lillan så jag kan börja med käk sen.. annars har jag väl en grinig karl på halsen som tjatar om mat... Han anser sig inte kunna laga mat så det faller på mig ist.. Vi hatar det nog i vissa fall lika mycket, men skillnaden är att det tillslut blir jag för att vi ska kunna äta det. Annars blir det väl samma käk hela veckan. Inte så lockande!!!:P
Idag..... Spagetti å köttfärssås:P Fan vad det inte var påhittigt Men jag ides tusan inte.. Efter en vecka eller två är man less på att hitta på mat alltså.. fantasin tar slut!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: