Träningsvärk..!?!

2009-11-04 / 21:09:53
Vaknade idag med en sjuhelsikes smärta i högra sidan av ryggen.. va tusan hann man ju tänka innan jag vaknat till ordentlig. Är ju naturligtvis från gårdagen då vi skulle börja dra med hundarna jag å therese!
Leia blev först helt tokig.. var som en rodeotjur i kopplet men lugnade sig sen då hon insåg att det inte var henne saken baki jagade!
Blev dock lite för tungt i gräset så jag hjälpte henne med att dra lite så hon inte skulle bli överansträngd vilket resulterade i att jag gick snedställd och böjd en bra bit och fick ömmande muskler...
note 2 me... lättare tyngd nästa gång^^

Gick inte så länge men lillan var helt slut då vi kom hem, så det tog som det skulle det där ändå, Mycket psykiskt tror jag=)

Så idag har vi inte gjort allt för mycket, vart i skogen en sväng med moonkan, anton och diesel så hon skulle få röra sig ordentligt i egen takt efter gårdagen! Efter det har vi bara myst i soffan.. eller... jag slocknade vid 4 vaknade igen vid 8 :S trött efter jobbveckan!
Nu ska vi krypa tillbaka ner i soffan efter en promm och äta onyttigt framför tvn:D


Ledig till måndag... Lycka!!!:D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: