Valpar på gång...

2009-11-09 / 20:03:22
Inkommen efter en promm med Therese och hundarna... Tog på selarna också har dom fått dra längs vägen. Vart väl ingen tyngd direkt... dunkar glider ganska bra på is! Men hon vänjer sig ju mer å mer med att ha något efter sig..
Trevligt å få surra av sig lite iaf!=)

Ringt upp uppfödarn också.. pratat i ca.50min gissar jag... Alltid roligt å snacka med henne.
Hon tror valparna väntas ons/tors redan, är så spännade! Vi längtar ihjäl oss just nu=)
Kommer bli så roligt med en ny liten puppy i familjen våran..
Frågan är bara hur tusan ska man kunna välja en bland alla små söta dunbollar.. kommer bli tufft!

Nä.. nu måste jag kasta mig i bilen om jag ska hinna till jobbet.. Suck.. ångest.. vill inte..
Ville bara uppdatera dom härliga nyheterna.. Yeay!!!

Slänger upp nån bild på lillan som liten plutt..








Sötnosen nr.1!!!
Kommentarer!
Postat av: Johanna

Äntligen hittade jag din blogg!!! Hade ju förståss inte varit så svårt att fråga, men jag har inte kommit ihåg det.

Kommenterat - 2009-11-10 / 15:58:06  | URL - http://rubusarcticus.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack vännen min! Vad bra, det ser jag fram emot ;) Inte visste jag att denna blogg fanns! Vad roligt! Hoppas du uppdaterar ofta! :D

Kramar!!

Kommenterat - 2009-11-10 / 18:10:06  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: