varmt... kallt... varmt.. kallt....

2009-11-20 / 07:13:28
Hatar detta slaskväder!!!
Började ju faktiskt trivas med snön där ett tag då vi fick ta tag i dragningen med lillan.. men då ska det till å bli Tö väder så all snö försvinner! Hur jäkla kul är det på en skala?? Nä fy för slask!

Så nu är jag less vinter i allmänhet också bara för att vi aldrig får nån Riktigt vinter.
Sen blir det kanske inte bättre av att man läser gammla blogginlägg om folk som är å badar med hundarna, tränar ute på alla fina gräsplaner runt om i landet.
Men vad ska man göra.. man kan inte dra för det finns ingen snö.. man vill inte direkt stå på nån gräsplan i detta pissväder.. man har ju frysit ihjäl inom 20 min. Urk på burk!!!
Detta blev lite negativt känner jag.. Är nog lite trött allmänt just nu..

Men snart får vi valp.. är mitt lyckopiller just nu=)
Så fort jag blir deppig tänker jag på lilla Betty (jag har paxat namnet Betty Boop, men jag å karln är inte riktigt eniga om det än:P) som kommer in i vårt liv efter nyår! Kommer bli hur kul som helst... Längtar massor!
Vad kan annars göra en så glad som en liten valp som skuttar vid ens fötter!!!

Har jag sagt att jag längtar? Ja.. Jag Lääängtar!!!! ;P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: