Ge mig sol å värme!

2010-02-19 / 18:15:35
Snart dax att ställa sig vid spisen.. blir ett försök till tortillawraps idag=)
Försökt sova ut då jag kliver på natthelg idag men lillan var inte riktigt av samma åsikt tyvär. så vi har sovit till 9 sen har jag vilat nån halvtimma åt gången då lillan busat på golvet, sen har det varit gärnet upp i sängen å visst.. lillan må gå bra. Kan nog sova mig igenom det Men då hon får med sig Leia är det inte riktigt lika lätt längre..
Lillan kastar sig över mig.. en 4 kilos liten sparvel känns knappt men då Leia ska flygattackera hon med sina dryga 30 kilon å landar på mig är det inte riktigt lika kul längre^^
Så det var bara gilla läget å kliva upp..får se hur trött man är där vid 2tiden inatt:S

Sen har vi spenderat dagen hos Therese å lillan var betett sig såå bra=) Cornelia gick för att vila då vi kom så det fick bli lugna puckar för hundarna.. å lillan höll sig riktigt lugn! Blev naturligt å träna lite avslappnig å att det inte är full rulle hela tiden.. funkade hur fint som helst! Tycker det är viktigt att kunna ha en av och på knapp på hundarna så dom alltid kan slappna av...å idag var det inga problem alls! Bra dag!=)

I helgen blir Betty själv hemma med oss.. Leia far till mamma å håller henne sällskap så inväntar bror liten nu som ska hämta upp Leia. Hon får sig lite välförtjänt semester och lillan får lite träning med oss.. Lite lättare att bara fokusera på henne då leia inte är med hela tiden!
Bara synd dom visar äckliga kallgrader i helgen.. hade varit kul å kunna busa ute lite för en gångs skull..
...Snart kan väl ändå våren få komma hit!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: