Idag har vi..

2010-02-17 / 16:35:40
Varit å hälsat på Johanna idag som börjar närma sig stora dagen=)
Käkade kladdkaka spelade lite tärning och surrade en hel del förstås, Alltid trevligt=) Nu håller vi bara tummarna att den lilla vill titta ut också;) Jag gissar på en tjej!

Haft sovfrämmande inatt av Mira.. vilket självklart ledde till full fart på alla här hemma som vanligt! Men dom är duktiga på att gå å lägga sig då man ber dom, till å med lillan kan släppa buset efter lite övertalning:P
Så vi hade en mysig kväll allihopa i soffan Leia på fötterna, mira i knävecken å lillan skeda.. kan inte riktigt klaga på att det är kallt då längre!

Idag har vi inte gjort spec mycket annars.. varit ut å rastat dom lite på isen och ut en sväng då vi var hos johanna annars har dom bara fått va..
Vi tvåfotade har varit på morgonsim idag.. träning inför Beach 2010;)

Nu ska jag knalla å diska lite.. vara den duktiga hemmafrun jag kan vara.. ibland..
Kommentarer!
Postat av: Cajsa

..jag tror jag förstörde hemmafruns diskning.. sorry tommy. :P

Kommenterat - 2010-02-18 / 00:27:40  | URL - http://cajsabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: