Ispromenad

2010-02-15 / 13:36:57
Nyss inkommen efter en promm i det underbara vädret!
Lillan väckte mig idag innan väckarn, tack å lov för det. Annars skulle jag ha missat en underbar dag.. kollade ut å såg solen skina över isen, Underbart! Bara klä på sig å ut på morgonpromm, kastade en blick på mätarn som visade 10grader Varmt i solen! Äntligen vår säger jag bara!

Pinkade hundarna å gav mat sen for vi till therese för en promm. Var riktigt härligt ute, alla njöt av att springa på isen och självklart klär man sig alldeles för mycket varje gång! Hade kläder som borde palla 15 minus, så det blev liiite varmt!:P

Nu ligger båda å sover vid fötterna! Ska ta å lägga mig i soffan å käka lite lunch medans dom tar igen sig..

Hoppas alla har en underbar dag!!=)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: