Kyla ute å kyla inne.. vart fan är värmen?

2010-02-20 / 07:15:53
Hur jäkla kallt ska man få ha det i lägenheten innan man får nånting gjort..
Jag kanske är klen men 19 grader i det varmaste rummet tycker jag är liiite väl kallt!!!
Datastolen är ju förtusan kall! Inte konstigt lillan inte får bort sin förkylning.. kallt ute å kallt inne..
Tycker dom borde brassa på värmen då tempen kryper ner mot 28minus men vad gör man inte för att tjäna in pengar antar ja! Detta var kanske inget roligt inlägg.. men kände bara att jag blir såå jäkla less på denna kalla lägenhet just nu.. vill känna att elementen kokar då det är så här kallt.. men jag känner knappt att dom värmer!

Lite roligare var att mötas av en överlycklig lite Betty vid dörren.. viftandes på Hela kroppen:P
Vart väl inte rikigt lika glad dock då vi kom utanför dörren å möttes av en isande kyla.. ville knappt röra sig.. så det var en snabb uträttning av pink å bajs å sen raka vägen in igen.. så nu knaprar hon i sig frukosten å förhoppningsvis vill hon krypa ner å mysa lite så jag får sova! Men vi får väl se.. annars brukar det funka å busa lite i soffan så man får vila lite till å från ett tag innan hon har ro att sova igen=)

Menmen.. nu.. sängen.. ett pass avklarat.. 2 12timmars from hell kvar!!
Hoppas ni har en roligare lördag än jag;)
Kommentarer!
Postat av: Monica

Det gick inte så jättebra. Men han vet inte riktigt hur han ska göra. Det funkar bra om man leder honom bredvid honom och springer, men så fort man är bak och kör sparken och det drar i selen så är det som att han verkar tro att han inte gör rätt, ungefär som när man drar i kopplet om han går före eller drar då man är ute på promenad. Men med lite övning så ska det nog funka hoppas jag! :) Han är dock lite besvärad av selen, tycker nog det är lite obehagligt med alla tåtar där bak. Men han vänjer sig nog. Supersnällt av vi får låna selen av dig! :)



Oj, vilken roman! haha :P

Hoppas ni fått upp lite värme i hemmet :)

Kommenterat - 2010-02-20 / 20:55:20  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: