Min vita soffa!

2010-02-23 / 13:55:10
Varit ute på isen (som vanligt)=)
Så duktiga.. sovit hela natten med mig på soffan å sen Hela morgonen förutom några protester från lillan nån minut så gick det bra sen! Å Inga olyckor kan jag hitta här inne heller!
Duktig flicka!=)

Dessa dagar kan jag verkligen tacka för att Mira inte får vara i soffa å säng hemma.. Hon löper just nu å på våran vita soffa skulle det nog inte riktigt passa med röda fläckar! Men hon är så duktig å vet vart hon inte får vara.. så det är ingen fara. Men det som bekymmrar mig är ju  då jag tänkte på Leias löp som komma skall.. å Hon vet att hon Får vara i soffan^^
Lite jobbigt! Men det bekymmret kommer senare..
Nu ska jag vila nån timma till då dessa härjat klart.. måste ju palla nattpassen till fredag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: