Vi kan också... eller...?!?

2010-02-18 / 02:24:01
Att man aldrig kan lära sig.. Det slår aldrig fel för mig.. sätter mig i soffan med tanken att hålla sig vaken till iaf 02.00 men likt förbannat så slocknar man innan tolv:P
Inte lika inkörd i nattrytmen som tidigare, då satt man uppe till 04.30 fast man var ledig för att man var så pigg.. nu vill jag gå å sova vid 22!! Tror det blir sommaren genom med natt.. sen får jag fundera om man verklige pallar en hel vinter i mörker igen..

vaknade till vid 01.00 å varit uppe sen dess.. varit ut med hundarna en sväng så dom fått göra sina behov å dom har redan krypit till sängs igen.. eller alla utom mira! Hon har det liite jobbigt just nu då alla ligger på olika platser. Vandrar mellan mig, köket, ytterdörren, sovrummet.. ligger ett tag på varje plats sen går hon till nästa. Ska strax krypa ner igen så hon också får slå sig till ro=)


Idag har jag, Cajsa å therese försökt oss på lite man-stuff...
Så vi har hyrt en Gör det själv mack och mekat i Cajsas bil, de ni!! Trodde väl ingen!:P Iaf inte jag;)
Vi skulle byta vad vi trodde borde vara en simpel grej.. bältet...
Som det har jävlats... Dom som bygger dessa bilar tänker verkligen på verkstadskillarna å att dom ska ha jobb.. Tycker ju som att alla bilar ska ha nån lättåtkomlig knapp för att fälla ett jäkla säte!?! Men Icket!!!
Inget längs hela sätet, kollat hela skuffen.. Inget! Skruvat lös halva sätet från bilen.. sitter fortfarande fast..
Här började vi fundera på lösningar som involverade sax, hammare å silvertejp..
Vi gav upp för kvällen å for hem..
Då hade vi även mekat ute i drygt 30 min före vi lånade hallen å efter å det var nästan 20minus ute.. Humöret kändes inte på topp kan jag väl säga..

Stannade för en värmande pizza å lite cola.. vart lite bättre.. avslutade med lite snask i soffan å sen Slocknade jag...

Men detta ska gå.. vi ska lösa problemet.. Ett säte ska Fan inte vinna över oss!!!

Lillan har inte gjort många knop idag.. är tungt å ha busfrämmande tror jag. Sen tycker hon det är lite för kallt för att vara ute några längre stunder trots sin dracula klädsel (cajsas uttryck)
Nu ska jag krypa ner innan det är dax att stiga upp igen:P
Kommentarer!
Postat av: Cajsa

Må bil jäveln brinna i helvetet!!

Kommenterat - 2010-02-19 / 02:02:59  | URL - http://cajsabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: