Träningsfunderingar..

2010-02-08 / 07:14:12
Så var 12Timmars passen avklarade.. Vad jag hatar dessa helger!
Ledig i en dag nu sen är det jobb till fredag igen.. vilket Underbart schema..

Idag blir att Försöka stiga upp i någorlunda vettig tid.. Lillan ska vaccineras, har ju blivit värsta stora damen!=)
jag vet.. ska försöka få upp nå bilder Men har ju tappat bort kameran ^^ Har inte den blekaste vart den kan vara.. så blir att söka reda på den också så ni får se lilla Betty Bus:P

Har haft all tid i världen på mig att surfa över alla hundsidor jag bara kunnat hitta denna helg. Varit dött som i graven på jobbet.. Så då passar det fint å få lite träningstips!=)

Lillan har börjat anstränga sig för belöningar vilket är riktigt roligt att se, hon sätter sig, kastar sig i liggande, skuttar, snurrar, sätter sig igen å tittar krävande på.. ser ut att säga: Ge mig godis!!!=) Hon är så sjukt söt just nu!!!
Tidigare satte hon sig bara å skällde så ni förstår skillanden:P
Har tidigare inte haft nån direkt motivation till "träning" varit alldeles för trött men nu ska vi börja leka fram lite lydnad på allvar.. känner motivationen komma smygandes så det gäller å ta till vara på det!
Sen gör ju vädret ganska mycket också, att se solen om dagarna ger så mycket energi dessa tider!

Bristen av träning tror jag också är för att jag inte riktigt kunnat greppa lilltjejen, inte vetat vart jag ska börja..
Hon är ju raka motsatsen till Leia "Lugnet själv".
Funderat fram å tillbaka så idag ska det inhandlas en klicker (tappat bort min gamla i flytten) Hon är så kvick lilla madam så jag har insett att risken för att berömma för sent/fel beteendé är rätt så stor. Tror hon kommer funka rktigt bra på klicker, hon är så sjuukt lättlärd men det gäller att berömma i rätt ögonblick.. SÅ klicker får det bli=)

Återkommer väl med uppdatering om hur det går:P
Nu är det sängen så jag ska orka pallra mig upp nån gång!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: