2010-01-12

2010-01-12 / 23:30:41
Ska strax gå å se en film med älsklingen, Lillan har precis däckat efter att varit i gasen hela kvällen..
Har faktiskt tagit mig i kragen å friserat Leia lite ikväll medans lillan roade sig själv. Blev lite hit å dit å allmänt krokigt men liiite bättre iaf^^ Har iaf lyckats få bort lite hår från tassarna så förhoppningsvis ska det inte fastna lika mycket snö på henne nu.. Även örona å bena har fått sig en liten genomgång.
Får väl se nästa gång vi ser Therese om hon tjuter av chock över vad jag gjort:P

Övrigt har det inte hänt så mycket idag.. Lillan har bajsat inne typ...3! ggr. Snark...
Fattar varför man inte hör folk Med valp säga åhh det är så kul å ha valp.. det är då dom växt upp man säger åhh så kul det Var med valp.. För då har man redan förträngt de jobbiga sakerna å bara minns dom små söta sakerna valpen gör...

Pinkar inne gör hon inte för tillfället iaf:P Men hon har lyckats skita inne tidigare å ja då går hon dit för att göra det nästa gång också.. å detta är trots att jag stått ute Xtra länge just för att undvika detta. Sliter mitt allt gråare hår..

Hon är en sötnos.. men det här med valp är Inte en dans på rosor..
Har däremot märkt när vi är ute att hon redan söker ögonkontakt =) Samma om vi tränat sitt får hon inte godisen nog snabbt stirrar hon mig stint i ögona å säger Bwaff!!! Ja hon säger inte voff... hon har sitt eget lilla läte:P
Charming charming....


Kommentarer!
Postat av: Johanna

Ja nog är ju valpar söta, men jag är faktiskt inte avundsjuk. Gruvar mig för den dagen det blir till att skaffa en till hund. Det lutar åt nästa vinter, för då börjar Mina var nästan 7 år. Men huvva för allt jobb det innebär. Nä tacka vet jag bebis ;)

Kommenterat - 2010-01-13 / 11:06:15  | URL - http://rubusarcticus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: