Ajajaj....

2010-01-16 / 02:44:15
Idag har varit en lugn dag.. Lillan sov till dryga halv nio=) Framsteg!!!
Somnade lite senare men hon sover ju iaf 8 timmar nu.. Sen vaknar hon å skriker då hon vill ut. Hon är så duktig lillgumman! Börjar redan bli bortskämd.. Sover redan i sängen och myser i soffan=)

Från morgonen så gick vi ut på isen så båda fick göra från sig.. där promenerade vi en stund tills alla 3 fryste till av världens BRAK! Jag är livrädd för isar! Vet att det låter så å inget att vara rädd för men blä.. jag får hjärtklappning!
Livrädd men såå mysigt å promenera där.. vet.. går inte riktigt ihop:P

Sen har hon vilat lite då vi kom in.. sen har hon tagit det lugnt hela dagen.. självklart sina busrace men lugnat sig betydligt mot för sina första dagar här!

Kvällen har vi spenderat hos mamma å pappa.. ätit god mat och sett Let´s Dance.. Alltid mysigt å komma hem ett tag!

Så.. egentligen har vi inte gjort så mycket... Men en skön dag har vi haft!

Nu ikväll kommer vi hem å går ut för en sista pink då älskling kommer hem.. Kommer med bilen till lägenheten för att säga hej å vi snackar med varandra hela tiden. Då säger han flytta dig lite.. Jag flyttar mig Liite.. han har väl ändå ratt å ögon.. Men tydligen Inte!
Innan jag hinner blinka så har mongot kört ÖVER min fot!!!
Å dessutom så Skrattar han!!! (Vilket iofs jag också gör) Han tror jag skämtar:P
Gick så fort å tog knappt ont.. men chocken över att faktiskt blivit Överkörd!
Jaja.. inget gick ju sönder.. OJ-ade mig i nån minut sen var det bara kul=)

Så... En lugn kväll.. å första gången jag blivit "överkörd":P
Kommentarer!
Postat av: Monica

Ajaj.. tur att foten höll!! André har backat över min fot för längesen också.. Kändes inte så mycket men ändå!

Kommenterat - 2010-01-16 / 13:17:07  | URL - http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Värsta roadkillet!

Kommenterat - 2010-01-17 / 19:41:55  | URL - http://cajsabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: