Baka baka liten kaka..

2010-01-11 / 00:46:19
Vart så jäkla godissugen så jag var tvungen kasta in en kladdkaka i ugnen..  Nu ligger vi alla tre i soffan å myser tills kakan är klar=)

Betty å Leia går riktigt bra ihop nu.. inga problem alls längre å nu busar dom till å med ihop hela tiden.. Är det vilostund kryper lillan ihop vid leia.. Dom är så sjukt söta..

Ska som sagt bli riktigt skoj å se henne växa upp men just nu kommer hon göra mig gråhårig. Vi har varit sjuukt bortskämda med leia märker man, hon måste ju ha vart världens snällaste lilla valp.

Betty är 8 veckor och har idag jagat en okänd karls fötter i ca. 20 meter medans jag sprang efter å runt runt för att få fast henne... Behöver jag säga att han Inte stannade!!!!
Sen får man ju även jaga henne så fort det ska kissas eller bajsas. Måste verkligen börja träna inkallning vid lek iaf.. så här funkar ju inte...

Så bestämd och självständig är hon lilla madam.. Kommer bli en omtumlande första tid tror jag...
Men kul ska det bli iaf=) Även om jag kommer beklaga mig då å då:P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: