Bröllopsvals är ute.. Nu är det Dirty Dancing;)

2010-01-14 / 02:18:44
Hemma igen efter en trevlig kväll i Långnäs.. alltid lika kul å få surra av sig lite:D
Dirty Dancing lika bra/pinsam som vanligt.. Är ju för slutscenen man ser hela filmen:P
Men en klassiker som alltid funkar ändå!

Tommy anlände till slutet av filmen.. Jag förklarade att det bara var att börja träna..
Slutscensdansen (långt ord?:P) blir våran bröllopsdans;) Han har lite att biffa på sig innan han lyfter mig rakt över huvudet.. men han ansåg att det var mer troligt han skulle klara det än att jag skulle hålla balansen å Om ens hålla benen raka mer än 3 sek. ^^
Tror han tvivlar på min styrka...

På hemvägen satte vi transportburen i baksätet också fick hon åka lös me Leia vilket gick betydligt bättre=) Lite gnäll mot slutet men annars låg hon ner tyst. Riktigt duktig tjej!=)

Nu är dom utslagna i soffan eller Leia är bara lat som vanligt:P Och lillan passar på å krypa upp vid henne då hon redan sover.. Bästa sättet att få sova nära utan att bli bortputtad av surtanten;P


Nu ska jag strax också krypa till sängs, bäst å passa på då lillan sover...

Imorgon kommer Johanna hit med hennes Mina (Jämttik) så vi tänkte passa på å gå ut på isen medans det är ljust så dom får race:a av sig lite=) Så länge det inte blåser älskar jag denna plats.. nära till skog å nära till vatten IS:D

Sen blir det en tripp till Lule med Cajsa för middag på Sushibar!!! Me Loooove!
Och vidare till Åsa för ljusparty.. Så imorgonkväll är det Tommy som tar vilddjuret:P
Ska försöka ta nå fina bilder på isen imorgon men med min CPkamera kan jag inget lova.. har jag tur har Johanna med sin systemkamera ist;P

Nä.. sängen lockar..
Kommentarer!
Postat av: Johanna

Haha, vilken tur för dig att jag läser det här innan jag far. Klart jag kan ta med mig kameran! Hade haft det i tanken men inte riktigt bestämt mig, men nu var det ju enkelt! Den följer med! Ses snart!

Kommenterat - 2010-01-14 / 10:26:33  | URL - http://jagochminlillafamilj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: