Det roliga är Jakten!

2010-01-14 / 05:45:32
God Morgon!

Här trodde jag att man skulle få sovmorgon då lillan vart igång hela kvällen.. Men Icket!!!
Hon tyckte det var morgon nu! Så har precis varit ut så hon fått göra sina behov å nu dampar hon runt i soffan...
Hon har ett par leksaker men det roligaste hon vet är den simplaste grejen...


Ett plastmått för hundmaten:P

Bland det roligaste hon vet... måste vara för att den faktiskt "rör" sig då hon leker med den.. Den rullar ju iväg:P
Allt som springer från henne är kul, Gissar att det var därför hon jagat både den stackars karlns fötter + att hon jagat en liten pojk på typ 7år.. Tror jag glömde nämna det ^^


Nu ska jag försöka tömma lite energi i henne och rädda mina stackars fötter som blir attackerade så jag kanske kan ta en powernap med henne i soffan sen. Var ju för tusan bara 3 timmar sen jag gick å la mig...

Iaf glad att hon vaknade för att gå ut!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: