2010-01-14

2010-01-15 / 00:53:34
Trodde det skulle bli en tidig imorse då lillan väckte mig efter 05 men döm av min förvåning då hon slocknar i soffan och fortsätter sova när jag lagt ner henne i bädden...

Väcks åter vid 12tiden av Johanna som var på väg.. Hade ju räknat vid att vara vaken redan för vi skulle ju ut på isen.. men Icket! Lillan har sovit som en stock..
Så det var bara upp å käka en macka innan Johanna kommit.
Sen gick vi en promm på isen jag Johanna å alla hundarna=)
Lillan har fått åka i jackan en bit, är tungt då man är liten.. Var skoj å få surra lite, alldels för länge mellan gångerna!

Vid 3tiden tittade Cajsa å Mira in.. bara pinka hundarna å sen bege sig mot Lule.. Där har vi varit å käkat Sushi!!!
Var underbart gott!=) Synd man inte har nått Sushiställe närmare.. känns ju lite tungt att fara till Lule för en middag.. men vad gör man inte då det är gott nå så guu förbannat.. ;)

På väg hemåt hämtade vi upp Therese också för att åka till Åsa på Ljusparty! Var lika trevligt där.. Fika å góLuktande ljus... blev lite pengar spenderade.. Men det var ju såå fina saker=)

Nu är man hemma igen efter en härlig kväll med tjejerna.. Sett Iceroad truckers med älsklingen så nu är det dax för sängen.. Kastar in nån bild från isen också=)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: