2010-01-20

2010-01-21 / 00:40:41
Dagen har rullat på som vanligt.. Går med skygglappar i lägenheten just nu, köket ser ut som ett bombnedslag och jag blir trött bara av att se på skiten!
Så imorgon blir det en städ dag, får mest troligt främmande mot kvällskvisten så då måste det ju iaf röjjas lite.. Ibland är det bra med främmande för en lat människa som mig, tvingas att städa då man igentligen bara vill skita i det hela.. :P Nu är det väl tack å lov bara köket som är kaos.. resterande är ju nyss grovstädat.. men blir nog en sväng med dammjagarn och moppen ändå. Lika bra då lillan gjort inne tidigare så då kan man lika gärna göra alltihop. Ska man vara noga kaanske det tar 20 min:P

Idag har jag verkligen saknat sommaren.. Börjar bli less vintern redan å den har väl som just startat!
promenerade ju på isen igår kväll. Vi gick längs ett jätte mjukt skoterspår å med lillan i jackan.. så då har man väl spänt sig lite extra, sen somnade jag ju lite snett å nååågra timmar för länge på soffan (vaknade upp där kring halv fem)^^ Så idag då det blåst har det smärtat i ryggen..
Var till mor å far å åt middag så då passade jag på att låna mammas massagedyna ett tag.. å nog tror jag det vart lite bättre iaf!

Lillan har vart i gasen idag... vilket betyder att jag fått ett par nya gråa strån på skallen^^
Men man ska inte klaga. Bad ju om en hund med lite fart i... å då hon väl fattat vad man menar är hon ju underbar. Har tyvär inte så mycket att skriva om lillan just nu.. Hon skiter, pinkar, äter, sover å kutar som en idiot! Växt har hon också gjort om än hon fortfarande är liten!=)
Men annars händer det inte så mycket värt att skriva om... tror inte att det är så roligt att höra om hur många ggr hon pinkat inne varje dag:P
Men tyvär är det nästan det enda jag har att skriva just nu!

Så nu gör vi nog natt.. Ny dag imorgon, då blir det att träna på å vara själv (eller med leia) för då är det tvättdag! Perfekt tid att träna lite då hon inte kan följa till tvättstugan.. Får väl se hur det går å om grannarna kommer å klagar över nått skällande! Vi hoppas på lugn å ro=)
Kommentarer!
Postat av: Cajsa

Du är utmanad på min blogg! Klarar du av att talk the talk and walk the walk? ;)

Kommenterat - 2010-01-23 / 03:35:35  | URL - http://cajsabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: