Med lite list kommer man långt:P

2010-01-11 / 16:41:34
Går bättre å bättre nu... Har börjat ge lillan en godis då vi går ut vilket gett utdelning.. Nu slipper jag ju jaga henne för att kunna gå in. Nu kommer hon bara man lockar lite=) Sen springer hon ändå sina rundor den lilla tuffingen men så länge hon kommer tillbaka låt hon springa sig less:P

Natten har varit låång.. Hon har dampat i flera timmar.. Jag å Leia låg i soffan halvdöda medans hon röjjde runt på golvet som en tok! Men tillslut slocknade hon efter 03.00 och vi "tanter" kröp nöjt ner i sängen=)

Idag har vi varit på en prommis på isen.. gick så bra, varmt å skönt å inga skotrar att vara rädd för! Gäller bara att hålla sig på spåren.. Hon får ju simma i all lössnö annars, är inte lätt att  vara liten!:P Har även hunnit vara in å köpa lite nödvändiga saker. SÅ nu har hon en klotång, lite godis också halsband å koppel..
Hittade världens snyggaste halsband, Rött med Fiina diamanter riktigt * BLING BLING* Tyvär såg jag bara bling blinget medans Tomy såg prislappen.. Fick en Chock! ^^ 500:- för ett halsband åt en liten valp:P
Hittade iaf ett jätte fint rött litet halsband som hon kan växa lite i.. blir jätte bra.. Bling bling kommer senare;)

Varit mycket för en liten valp idag.. så nu ligger hon däckad med oss i soffan..
Jag mot armstödet, Leia med mina ben som huvudkudde å Lillan med Leia som huvudkudde:D Dom är så söta!!!


Sen var hon ju så himlans duktig idag också... Kom hem å hann sätta mig i soffan när hon började tjuta.. Trodde hon mest tjöt för att hon ville ha maten som stod på bänken men gick iaf ut med henne å Jovisst nog var det pink på G.. en godis å massa berömm.. Riktigt imponerad av att hon säger till så bra när hon vill ut för att vara så liten!!!

Nä ska passa på å vila lite framför ANTM medans dom här sover=)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: