Morgonbus!

2010-01-16 / 09:45:37
God Morgon.. vaknat samtidigt som lillan idag. Känner mig utvilad för första gången på mycket länge!
Tyvär hann det bli en olycka inne idag, hon var så pinknödig å jag var dum nog att sätta ner henne i vardagsrummet! Så jag klandrar bara mig själv! Men vi gick ut så hon fick pinka ute där hon fick massor av beröm! Hon verkar ha fattat det med att stå i hallen, det betyder vi går ut! Så nästa gång ska hon bäras dit!

Så nu är det full rulle.. hon har kutat som en idiot i sängen i 10 minuter. Hon är så rolig att se på! Skrattar varje gång=) Leia ser inte ut att skratta liika mycket ^^
Hennes blick säger mer Skjut mig! Men lik förbaskat så gnyr hon då hon inte får vara med.. Hon vill verkligen busa med lillan på morgonen, Dom är sjukt söta!=)




Nu ska vi upp.. står bilåkning på schemat idag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: