Home alone eller nånting..

2010-03-14 / 21:54:41
Då har jag å Betty precis vinkat av Älsklingen å Leia som stuckit till Morjärv för å spendera en vecka i lastbil!
Leia kommer må som en drottning, sitta i passagerarstolen å titta på allt runt omkring.. sen bor dom i skogen så hon kommer få härja runt där ute bäst hon vill!
Känns dock lite jobbigt, inte van å lämna bort henne så länge...

Så i veckan blir det jag å Betty=) Kommer bli roligt!
Skönt å få spendera lite tid till henne också utan att leia ska va å bry sig.. Så i veckan blir det träning=)

Ska ta å krypa ner i soffan å se lite tv innan man slocknar, vart en tung helg med Klippkursen från morgon å sen party hela kvällen.. Men sjukt kul helg!!!:D

Måste bara säga hur stolt jag är över lillan som haft knappt någon "bords"träning alls.. men hon stod riktigt duktigt på bordet i flera timmar medans jag skulle försöka få henne fin.. hmmm... ja vi får väl träna:P
Nu vet man ju iaf hur dom ska klippas, då är det ju bara å få in finliret så det blir jämnt å snyggt!=)
Att hon däcka i slutet var inte konstigt alls.. Lilltösen min.. Underbara hund!


Före:




Efter:









Ha en trevlig kväll!!!
Nu kryper vi ner i soffan!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: