Kossan Klara & Gåsen Gertrud;)

2010-03-12 / 17:40:10
Varit å shoppa lite hundsaker idag..
blev lite godis inför morgondagens klippkurs samt en kam å ett ben till lillan!

Sen kunde jag ju bara inte låta bli då jag såg dessa filurer!!:D



Leia är ju ett proffs på att demolera dessa.. men gåsen är riktigt hårt sydd så jag tror den ska palla.. å lillan är inte riktigt lika elak med sakerna så hon fick en blå ko:D
Får se hur länge de håller;P

Passade även på att köpa en sele till lillan, hon lär ju växa ur den men det får man ta..
vill inte riktigt ha halsband nu då hon lär sig koppel å har en massa rivstarter för sig! Betydligt skonsammare med sele, så en sele fick det bli=)
Fin å rosa;)



Våran underbara terrorist;)
Något långhårig kaanske^^ Men det ska ju förhoppningsvis åtgärdas imorgon!

Imorgon är det klippkurs i Boden som gäller!
Får se hur det kommer gå.. är inte den tålmodigaste människan i världen å detta med klippning.. hmm...njaa...
men det ska ju finnas kunnigt folk där så det kommer nog flyta på hoppas jag=)
Men lära mig vill jag ju gärna. så det är väl bara räkna till 10 ett sisådär 100 gånger:P

Men det blir morgondagen det..

Ikväll blir det å hälsa på Johanna å Claes som nyligt fått en liten flicka! Ska bli så kul å få se henne.. å hälsa på nyblivna mamman!:D

Ha en underbar kväll alla!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: